(066) 174-61-41
ПН-ПТ: 08:30 - 17:00 СБ: 09:00 - 14:00 НД: вихідний

Бренд - не показник якості

  • 24 June 2017 23:09:31
  • Reviews :0
  • Views: 100
  • 0

Деякий час я вважав з точністю до навпаки. Принаймні щодо будівельного інструменту та матеріалів. Я працюю виконробом в Київській будівельній фірмі. Фірма маленька, але замовлення, є особливо влітку і восени. Моя робота полягає не тільки в "гарканні" на робочих, але й в закупівлях матеріалів та інструментів. Взагалі цим повинен займатися відділ постачання, але до моєї ділянки у них падлюк руки не доходять. Про матеріали писати не буду, це тема для окремої статті, а ось про електроінструменти напишу докладніше. Деякий час назад я купував тільки брендові інструменти, вважав, що вони самі надійні і практичні. Але як показала практика - це була моя помилка, не всі інструменти від маловідомих виробників гірше розрекламованих брендових моделей.

Перша підозра в крутості брендових інструментів закралася на будівельній виставці в 2014р, КиївБілд-2014, здається так вона називалася. Так ось на виставці були абсолютно всі бренди з ім'ям, одні наліпили собі купу величезних красивих стендів з різними гаслами, натякаючи, що вони крутіше всіх і працювати потрібно тільки з ними, інші переодягли дівчаток в японські кімоно і ті ходили зазивали відвідувачів до їхніх стендів, а деякі взагалі найняли дівчаток стриптизерок для привернення уваги, так саме стриптизерок, мені теж було трохи смішно, але чого гріха таїти, туди я в першу чергу і пішов.Були й маловідомі марки, але я туди навіть не зайшов, їхні скромні стенди на тлі 20 метрових павільйонів брендових марок з стриптизерками виглядали м'яко кажучи по лохвські.

І тут хтось запропонував влаштувати змагання між шабельними пилками, хто не знає - це щось типу електроножівки по металу де рух полотна вперед-назад здійснюється за рахунок електродвигуна. Так ось, суть змагання полягала в тому чия пилка швидше перепиляє гирю, точніше відпиляти ручку від звичайної гирі 16кг. Взяти участь запросили всіх виробників електроінструментів, і іменитих, і маловідомих. Погодилися тільки троє, відомий японець під маркою "М", німець з репутацією під маркою "Б", думаю будівельники вже зрозуміли про які марках йдеться, і зовсім невідомий виробник, вже не пам'ятаю марку, ну нехай буде "Д". Для цього змагання відвели невелику ділянку, поставили три гирі і запросили учасників.

Треба було бачити, як підходили до своїх гирь представники "М" і "Б", це було схоже на вихід крутих боксерів на ринг, йдуть зі своїми пилками в оточенні дівчаток, горді, з пафосом, думаю зараз почнуть автографи роздавати і з дівчатками фоткатись . Прийшли і почали між собою сперечатися хто крутіше, представника "Д" навіть в розрахунок не брали, натякаючи що він тут взагалі зайвий, і боротьба зав'яжеться тільки між ними. Ну коротше, понтів було хоч греблю гати, у нас директор не дозволяє собі так поводитися. Так ось в підсумку "М" перепиляв гирю за 44 секунди, у "Б" відразу пішло щось не так, то режим перемикав, то полотно зламалося, довелося міняти, в результаті переселив гирю за майже 2 хвилини.Коли черга дійшла до "Д" пройшло хвилин 10, за цей час перший конкурсант вже встиг прийняти купу привітань з перемогою. Останнім виступав представник торгової марки "Д" і перерізав гирю за 15 секунд. У перших двох відвалилися щелепи, народ аплодував. Маловідомий представник майже невідомою торгової марки реально нагнув німця і японця, їх понти полетіли за мить. Вони стояли як два кошенятки з сумними очима. Ось після цього випадку я почав сумніватися в роздутій якості відомих брендів.

З тих пір пройшло багато часу, я взагалі вже майже забув про цей випадок, продовжував віддавати перевагу все-таки відомим брендам. "На всі 100 вище описаний випадок мене не переконав, по-перше це були шабельні пилки, інструмент специфічний і маловикористовуваний, може новачкові просто пощастило, може підстава якась, вирішили так очорнити конкурента, все може бути, плюс наше керівництво наполягало на використанні відомих брендів.

Всі радикально змінилося в 2016р, ціни на інструменти виросли, а сума на їх закупівлю виділялася така сама, крутись як хочеш. Тепер я вже купував найдешевші інструменти, на думку керівництва вже не звертав увагу, на всі верески, що треба купувати тільки якісні і перевірені інструменти відповідав одноманітно: "Дайте грошей-куплю, не подобається - купуйте самі". Часто купуючи моделі траплялося таке відверте лайно, що навіть слів немає і що найцікавіше це був не Китай, а Росія. Ну і ось коли мене це вже дістало, коли я плювався при вигляді будь-якого інструменту, мені таки втулили болгарку і перфоратор Дніпро М.

Повівся я на цю марку тільки тому що хотів зайвий раз переконатисяся в правильності моєї думки відносно дешевих речей і потім коли вони здохнуть зверніться до продавця який мені це продав і просто ткнути його як кошеня носом в лайно.

Хочу зробити невеликий ліричний відступ. Я не намагаюся просувати або рекламувати цю марку, у мене з Дніпро М загального рівно стільки, скільки у морської свинки і моря. Пишу статтю на цьому сайті тільки тому що з цією компанією "Лаки-Буд" якій власне належить цей сайт, у мене склалися добрі відносини, часто у них замовляю матеріали, про інструменти навіть мови не було. Відкрию невеликий секрет - це я їх вмовив на співпрацю з Дніпро М.

Спочатку я взяв просту болгарку на 800Вт, вона нам потрібна для зачистки стін від залишку бетона після заливки перекриттів, для будь-якої болгарки - це жорсткі умови, постійно в пилу це м'яко сказано, в приміщенні де проводиться таке очищення, пил стоїть стовпом, там працювати без окулярів і маски просто неможливо. В таких умовах болгарка повинна працювати в 2 зміни, без вихідних. До всього іншого можна додати недбале поводження з інструментом самих робітників, ну адже вони його не купували, навіщо берегти, виконроб новий дасть. Така у них філософія. Ми з майстром за цим стежимо і іноді караємо, але за всім не впільнуєшь, тут думаю зрозуміло.

Так ось, коли я купував цю болгарку Дніпро М, разом з нею купив таку ж, але фірмову, відомої марки "жовтого кольору", будівельники знають, про що я. Я свідомо не називаю їх відкритим текстом з двох причин. По-перше, це некрасиво, по-друге виглядало б як "заказуха" конкурентів. Обидві ці болгарки працювали в однакових умовах, як я описав вище, умови зовсім не прості. Так ось брендова болгарка померла на 2 тижні раніше аналогічної Дніпро М. Виходить я заплатив на жирний шматок менше за Дніпро М, але отримав той же результат.

Через деякий час купив простий перфоратор Дніпро М для збивання штукатурки. Ось про нього детальніше. Сам по собі перфоратор відмінний, спеціально спостерігав за його роботою, він день відпрацьовує практично без нагрівання на максимальних навантаженнях, але його комплектні бур і піка виявилися ніякими, довелося викинути на наступний день. Спочатку хотів зателефонувати до менджера наговорити купу приємностей, але все ж приборкав свої емоції і включив холодний розум. І якщо порахувати, то вийшло наступне, перфоратор Дніпро М обійшовся майже 100 $, аналогічний модний перфоратор коштує майже 250 $, комплект гарного оснащення коштує 70 $, іншими словами нормальний перфоратор з відмінним оснащенням коштує 170 $ а не 250 $, економія 80 $. При цьому перфоратор прекрасно працює вже другий рік, ламатися не думає. Питання, навіщо платити більше?

Я ні в якому разі не хочу сказати, що інструменти від відомих виробників погані, ні, навпаки, їх інструменти хороші, однак коштують вони на багато дорожче. Іншими словами, якщо вам терміново потрібен якийсь якісний інструмент і у вас немає часу моніторити маловідомих виробників, сміливо купуйте бренд. Але якщо у ви хочете заощадити і отримати якісний інструмент, тут потрібно трохи помучитися.

Якщо у іменитих брендів вся продукція високої якості, то у маловідомих брендів є сильні і слабкі сторони. Ось, наприклад, у Дніпро М болгарки і перфоратори точно знаю хороші, але ось електролобзики у них не дуже. У той же час електролобзики Фіолент прекрасно себе показують, а ось великі потужні болгарки у них так собі.

Підбивши підсумок, хотілося б сказати наступне:

Радикально за останні 10 років в концепції більшості електроінструментів не змінилося нічого. Якщо болгарка 10 років тому складалася з двигуна і редуктора, то і зараз те ж саме, це відноситься і до брендів і до звичайних виробників. Так на багатьох болгарках з'явилися лічильники обертів, індикатори перегріву, ліхтарики для підсвічування робочої зони і т.п. Але це вже схоже на дурниці, не більше ніж рекламний хід, мета якого просто виділитися серед загальної маси. Само собою зрозуміло, якщо бренд цього робити не буде він просто втратить лідерство. Для того щоб утримати позиції на ринку, в рекламу брендів вкладають колосальні кошти, які потім треба повертати, а повертаються вони тільки шляхом націнки на кожну одиницю товару.

Далі, вибір за вами.

З пов. Янек Матсінскі (2017р)